3 viktiga saker jag vill säga

1. Ska snart sova, har bara slumrat lite på bussen och så idag, så jag har inte sovit ordentliget sedan IGÅRKVÄLL. Ska bli sjukt skönt att få sova ut nu.

2. Har någon sorts ångest, känns jobbigt att jag strular runt när jag dricker. Men å andra sidan - om jag hade varit en kille hade det här inte varit något problem, och det gör mig så arg. Varför ska JAG få ångest för att jag vill ha kul, bara för att jag är tjej. Inte okej.

3. Angående ångestgrejen så tror jag att det lyckobakis jag är! Blir nästan aldrig bakis när jag har druckit. Visst, jag är ju lite seg och så, men har aldirg ont i huvudet, mår illa etc. Igår drack jag typ en halv flaska vodka och fyra glas vin, och jag är inte bakis. K-ON-S-T-I-G-T.

P.S. Har bestämt mig för att O ska vara ett avslutat kapitel nu, pallar inte med honom. Liksom, ofta jag skulle vara hans sämst strul? Alla jag har strulat med har sagt att jag strular bra. Han sa att jag rörde tungan för lite, men det är ju inte så jääävla enkelt att röra tungan när HANS tunga redan är överallt?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0