BTW

Förresten - för er som undrar: Jag var inte bakis dagen efter festen. Då tänker ni kanske "men då kan du ju inte ha druckit så mycket?!". Grejen är att jag aldrig blir bakis. Har inte varit bakis på fyra år. I söndags på festen drack jag en halv flaska vodka och ungefär fem stora glas vin. Jag hade inte ens ont i huvudet dagen efter, var bara trött, men det var ju för att jag inte sovit någonting.

Det är ganska praktiskt att aldrig bli bakis, men samtidigt blir jag på något konstigt sätt avundsjuk på alla som är bakis. Inte för att de mår dåligt, utan för att de kan sitta och bara "ååååÅÅåhåhåhå fy FAAAN vad bakis jag äääääär!!!". Det får jag aldrig göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0