Åh, just det...

1. Jag vet att det kanske verkar konstigt eller något att jag kom tre gånger, men faktum är att jag har sjukt lätt för att få orgasm. Kan få säkert fyra-fem orgasmer efter varandra, och sedan ändå komma fler gånger under samma kväll. Skulle säkert kunna komma typ tio gånger på en timme, minst! Han fattade att jag kom en av gångerna och betedde sig som att han blev förvånad, så jag sa inte att jag kom tre gånger haha..

2. När han hade slickat mig frågade han om jag var oskuld, så jag sa ja. Vill ju inte ljuga om sådant!

3. Jag har börjat prata med honom om P, så att han vet vem det är och att han har en stor plats i mitt liv. Får se hur det går dock, vill inte att han ska bli svartsjuk eller något på P, då kommer jag lacka ur fuuuuuuullständigt!

4. Han var bra på att slicka, men ibland tyckte jag att han gjorde det lite för hårt... Sa till om det och då blev det lite bättre, så det blir nog bra med tiden!

5. När jag började få in tekniken på kuksugandet stönade han och sa typ att jag måste ha ljugit för honom, för det kunde inte vara min första gång. Han sa samma sak sen, när han hade kommit. När jag bedyrade att det var min första gång log han och kallade mig naturbegåvning. Min kompis som jag pratade med sa att alla killar säger så. Är det sant, bloggisar? Jag tyckte att det kändes som att det gick bra och att han var ärlig, men man vet ju aldrig..?

Kommentarer
Postat av: goriz

åhhhh vågade knappt börja läsa haha så spännande var det!! åh för bra för att vara sant, önskar dig all lycka verkligen!! men en grej bara, jag tror faktiskt också killar är överdrivet generösa när de kommer till komplimanger om avsugningar..visst man får en ENORM egoboost men haha! asså menar inte att han ljuger såklart, de tycker nog att man var bra annars säger de inte att man är de, typ i helgen sa en kille att jag var den absolut bästa som sugit av honom någonsin och han upprepade det flera flera gånger tills jag bad han hålla tyst hahaha. liite överdrivet...hmm ska nog blogga lite nu jag också!



och guud vad nice att du har så lätt att komma:O vilken drömtjej haha! bra för dig och för killen liksom...keep up the good work girl;)

2011-08-21 @ 17:05:20
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0