.

Vaknade vid nio imorse, var vrålhungrig och pigg. Hade det trevligt igår, drack inte så jättemycket - blev ju hämtad av mina föräldrar och sov hemma.

Minns ni killen som sa att jag var så rolig när jag var full? Vi kramades en del igår, och då sa jag till honom att jag inte stötte på honom. Då svarade han att "nej, det är jag som stöter på dig". Jag blev helt förvånad och bara "va?", då sa han att han gjorde det på fyllan.. Konstigt! Hursomhelst sa jag till honom då att jag inte tog det så allvarligt, utan att vi bara var bra kompisar.

Killen som kallade mig ett guldkorn (minns ni honom?), är tydligen på G med en av mina vänner. Förstår inte hur det ska gå, hon har en tendens att vara otrogen, jag skulle inte kunna tänka mig ett mer udda par... Jaja, får väl se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0