FESTEN HOS M (ange. Hahahhaha förlåt var bara tvungen! Han heter inte Mange)

Bakgrund: M har kallat mig guldkorn. Vi har sett ett stjärnfall tillsammans. Jag har tyckt att det funnits kemi mellan oss, vi kollar samtidigt upp på varandra om någon säger något fel eller lustigt, eller när det bara är vi två som förstår ironin i det vi säger.

Han var egentligen på G med en annan tjej (härmed kallad Tjejen) som har en liiiiiiiiiten ovana att vara otrogen. Jag och Bästa Kompis tycker inte att hon förtjänar M, och jag och Bästa Kompis hade bestämt oss för att jag skulle stöta liiiiite på honom på festen, bara för att jävlas med henne.

FESTEN: Kom dit. Vi grillade, pratade. Drack Kir Royale, öl och typ Malibu (staving? är för lat för att googla). Fler och fler kommer dit. Det visar sig att Tjejen och hennes kompisar vill ha med en killkompis till dem som M inte alls känner. Han säger nej och Tjejen och co. lackar ur. De hotar med att de inte kommer till festen om deras kompis inte får komma.

M säger nej ändå, och de kommer inte till festen. Fritt fram för mig!

Jag sitter i hans knä, delar cigg och öl. Vi kör sedan sanning eller konka. Gissa vem jag blir tvungen att strula med? ;) Sedan strular vi några gånger till under kvällen. Egentligen skulle jag ha sovit hos Bästa Kompis, men eftersom allt gick så bra delade jag säng med M istället. Vi hade inte sex, för jag hade mens. Annars vet jag inte vad som hade hänt.

DAGEN EFTER: Ofta när man strulat med någon på fyllan/fest är det som om det aldrig hänt nästa dag. Men imorse skjutsade han mig till bussen till jobbet, vi kysstes lite medan vi väntade på bussen. Vi träffades ikväll när jag och Bästa Kompis hade slutat jobba och mös vid havet. En del strul då också...!

Uppdaterar med några roliga citat från kvällen imorgon, stay tuned!


Kommentarer
Postat av: goriz

Åhhhhhh<3<3 för bra för att vara sant finis!! Håller alla tummar och tår för er. Höll på att sätta pizzan i halsen när jag kom till mitten, då det var som mest spännande! Jävla mens förresten haha. Men tänk såhär, det kanske var ödet?(jag tror på ödet och att allting har en mening) och han finns ju i för sig kvar ändå..halva inne!! Ligg tight. puss

2011-08-07 @ 23:47:06
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0