Funderar

Alltså, jag känner mig redo att ha sex, och jag kan definitivt göra det med M ikväll. Det är egentligen perfekta förhållanden för att göra det ikväll: hans föräldrar är inte hemma och hans syskon är antagligen borta de också. Jag har inte mens, jag är glad, kåt och redo.
Men det kanske är fel ändå? Vi är ju inte riktigt tillsammans ännu, och han vet inte att jag är oskuld. Jag vill att han ska veta det, men hur fan berättar man det på ett smidigt och naturligt sätt...? Jag är faktiskt lite orolig att vi kommer ligga och strula och mysa i sängen ikväll (om jag sover över), och att det kommer leda till sex sen. Tror inte att det kommer kännas fel eller något just då, men frågan är ju hur det kommer kännas sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0