Kvällen hos M: (varnar känsliga läsare, dirty text i slutet typ)

18.48: Jag anländer till samhället där M bor. Han och hans lillasyster som är typ 15 år gammal hämtar mig vid tåget. Hon var riktigt trevlig!
19.00: Vi åker och handlar. Vi bestämmer oss för att baka kladdkaka och äta färdigpizza, enkelt men gott!
19.20: Vi kommer hem till deras villa och jag får gå husesyn. De bort sjukt lyxigt - pool (i poolhus), bastu, solarium, tre våningar och fet TV.
19.40: Vi sätter in pizzorna i ugnen, bakar kladdkaka och äter med hans lillasyster och hennes kompis.
20.50: Vi röker vattenpipa alla fyra, mysigt!
22.00: Alla fyra går in och äter kladdkakan, grymt god!
22.30: Jag och M kollar på House, dricker whiskey-cola och äter popcorn. Han frågar mig om jag haft kille innan, och jag väljer att vara ärlig och säger nej. Han säger då "då vet inte världen vad den har missat...".
01:00: Vi bestämmer oss för att gå och lägga oss.
01.30-09.00: M är hur gullig som helst. Vi myser i sängen och han ger mig typ tusen komplimanger ("du är vacker rakt igenom", "du är så fin", "jag var rädd att du skulle tappa känslorna för mig när jag var i Turkiet" osv). Han är grymt bra på att strula, och när han nafsar och biter på halsen och på örat dör jag typ...! Han frågade mig när jag senast haft en kille på G, och då svarade jag att det hade varit nu i somras med W. Vi slumrar lite till och från på natten, men somnar inte riktigt.

Nu kommer biten som är lite dirty haha... Vi bestämde gemesamt att vi inte skulle ha sex (typ "inte ikväll", och om jag ska vara ärlig var det kanske jag som var mest på av oss). Han påpekar då att det är mysigt, men frustrerande att hålla på att mysa som vi gör. Jag instämmer efter ett tag. Han säger då att "det finns ju andra saker jag kan göra för dig, även om vi inte "fullföljer" så att säga..." Jag fattar vad han menar. Han börjar fingra lite därnere, och jag kommer. Han viskar att han kan göra det med munnen också, och jag säger okej. Han börjar slicka mig, och jag kommer två gånger igen.
Vi fortsätter mysa lite, och sedan undrar han om jag vill "återgälda tjänsten". Jag säger okej, men berättar att det är första gången som jag suger av någon, så han får förklara hur jag ska göra och så. När han gjort det börjar jag. Den är stor, större än Z:as (och han var ändå svart och stor!). Det smakar inte så äckligt som jag trodde och jag får snart in taktiken. Han säger att han kanske inte ska komma i min mun, utan förvarnar mig när det börjar bli dags. Jag runkar honom det sista och han kommer på sin mage.

Nästa dag (idag): Vi går upp, äter frukost och sedan kör han mig till tåget. Han undrar om det var första gången som jag blev slickad, och jag säger ja. Känns ju bara dumt att ljuga, om han skulle skratta eller något är han ju ändå inget att ha! Tar tåg/buss hem, ringer min kompis som jag diskuterat det här med KK tillsammans med och berättar allt. Hon är nog den enda av mina vänner som jag kan berätta det för.


SÅ. Har blivit slickad och sugit av en kille för första gången. Dirty, ja. Vågar inte ens berätta för Bästa Kompis, hon skulle tycka att det var grymt slampigt. Visst, det kanske det är, men det kändes ju så rätt då, så varför skulle jag låtit bli? Någon gång måste bli den första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0