M

Har smsat med M idag, och vi chattade på facebook igår. Vi ska träffas och fika på onsdag! På torsdag reser han bort med sina killkompisar och ska festa järnet i Turkiet. Jag funderar på att säga till honom att han får göra vad han vill, att han får ragga om han känner för det. Jag vill liksom inte hålla på och sätta gränser och sånt, vi är ju inte ens tillsammans. Jag vet att om JAG hade planerat en fest-och-ragg-resa med mina bästa kompisar hade jag velat få göra vad jag vill. Jag hade velat ha friheten att strula runt.. Vad tycker ni, bloggisar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du ska säga något. Eller beroende på vad han säger om resan, om han inte drar upp de ämnet så säg inget för han kanske ändå redan tar de förgivet att han kan göra vad vill utan att du blir sur för att ni precis börjat träffas. Annars kan du ju bara påpeka de att de är fritt fram för honom där borta. :)

2011-08-08 @ 21:06:49
URL: http://lelove.webblogg.se/
Postat av: goriz

Tittar på honom flera gånger per dag nu, hans bider på fb...vill nästan länka så får du se hur vacker han är att vila ögonen på... <3



Jag tycker inte riktigt att du ska säga så till han, för ni är ju inte som...på G riktigt, ellerhur? Eller..ni är som inte "nästan, nästan tillsammans" eller gud rätta mig om jag har fel eller så..för oavsett vad lär han ju tyvärr köra järnet där borta. De kan jag vittna om själv, även om jag åkte till Spanien direkt efter att jag varit i sthlm hos H så körde jag all in i spanien och tänkte inte ett DUGG på alla där hemma..tills jag kom hem. men ifs kanske han inte är lika elak som mig hehe:D eller ska du säga från ingenstans ba "du förresten du får göra vad du vill där borta" haha för det får han ju...egentligen. eller hur tänkte du, vad ska du säga?:)

2011-08-08 @ 23:17:49
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0