Ni förstår inte hur svårt det här är...

Jag vet, jag är kär i M. Mitt hjärta säger att han är en toppenkille och att jag ska hålla fast i honom, och det tänker jag göra! Trots deta finns det en litenlitenliten del av mig som skriker: "RUN BITCH, RUN!". Jag vet inte varför. Jag kanske har blivit sårad för många gånger, men jag vet ju att jag måste våga lita på folk. Jag måste våga låta honom se de delar av mig som jag inte är stolt över, jag måste våga lita på honom. Och jag vill det, jag vill så jävla gärna lita på honom. Och jag gör det, han är så grymt fin, han är verkligen toppen. Men jag får inte bort den där känslan av att jag gör något fel, eller att något kommer gå fel snart. Missförstå mig inte, jag vill verkligen ha M! Jag är bara rädd att jag har gått sönder.

Jag ser framför mig hur han säger något som får mig att dö inombords, hur jag får ett sms i skolan där det står att vi nog bara ska vara vänner. Jag är så jävla rädd, bloggisar. Jag är så fruktansvärt rädd att jag är nära att vända ryggen till och gå min väg, så att jag slipper bli sårad. Jag är så jävla nära att sluta höra av mig, svara kortfattat på hans sms, ge alla vibbar jag kan att det inte kommer bli något. Men jag kan inte backa ur nu. Jag har redan fallit och jag vet att om jag vänder mig om nu, och lämnar den här killen, så kommer jag aldrig förlåta mig själv. Det spelar ingen roll hur söndertrasad jag är, jag har redan fallit och jag kan bara vänta på att jag slår i marken.


Kommentarer
Postat av: goriz

tänk inte sådär vännen. åh jag vet att mina ord, hur långt jag än skriver kommer deinte att hjälpa. men jag lovar, de allra bästa du kan göra är att prata om det med honom. det kommer kännas som att en sten lossnar från ditt hjärta, jag lovar.



jag undrar en sak. har du dålig självkänsla kanske? jag misstänker nästan det, för du vill inte unna dig själv det här. du tror hela tiden att alla fina killar ska lämna dig, som om de vore något fel på dig. bevisligen är han ju rädd för samma sak, har du tänkt på de? han frågar liksom dina vänner vad dina intressen är osv så att han inte gör något fel. kom igen finis, våga ge det här en chans. jag tror på dig och på er två <3

2011-08-25 @ 00:13:54
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0