Hemma igen

Äntligen hemma efter en helkväll med tre fina tjejer! Vi kollade på filmen Rent, så fruktansvärt bra! Började gråta som fan, blev helt förvånad, för som ni kanske vet kan jag ju egentligen inte gråta längre, det brukar bara sluta med att jag inte kan andas och får ont i hela kroppen. Men igårkväll rann tårarna så fint nerför mina kinder, blev helt lycklig på något konstigt sätt, för det var ju som en bekräftelse på att jag inte har gått sönder.

Vi somnade vid 6 på morgonen, vaknade vid ett. Gick till ica och köpte B&J's, chips, dipp och mackor till frukost. Så jäkla gott! Sedan satt vi och åt det hela dagen tills jag åkte hem för bara 30 minuter sedan.

Snart blir det tacos till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0