Jag hade varit bra på allt det där

Blev helt plötsligt galet trött på det här. Hela mitt liv, de små hemmafesterna och skitpratet som alltid finns och som alltid kommer att finnas. Jag menar inte att jag inte är nöjd med mitt liv, för det är jag! Älskar mitt liv, men det är bara det att det känns som att jag kan få mer, uppnå mer, uppleva mer.

Vill gå på galna fester som är fyllda med folk jag inte känner men lär känna i fyllans dimma, dricka färgglada drinkar som jag inte vet namnet på, hälla i mig självlysande shots, skratta så mycket att jag trillar inne på toaletten, vakna bakom en högtalare i någon annans kläder med håret fyllt av glitter. Och inget av det här går att uppnå där jag befinner mig just nu. Det gör mig så jävla ledsen, för jag vet att om jag fick chansen hade jag varit bra på det där. Det hade jag.


http://weheartit.com/entry/7315847
http://weheartit.com/entry/7315847


Kommentarer
Postat av: e

"Vill gå på galna fester som är fyllda med folk jag inte känner men lär känna i fyllans dimma, dricka färgglada drinkar som jag inte vet namnet på, hälla i mig självlysande shots, skratta så mycket att jag trillar inne på toaletten, vakna bakom en högtalare i någon annans kläder med håret fyllt av glitter. Och inget av det här går att uppnå där jag befinner mig just nu. Det gör mig så jävla ledsen, för jag vet att om jag fick chansen hade jag varit bra på det där. Det hade jag."



- kunde inte sagt det bättre själv, PRECIS så känner jag

2011-02-26 @ 18:40:36
Postat av: Finis

Skönt att jag inte är ensam då. Blir så trött på att möjligheten inte ens finns till allt det där. Jag hade varit så jäkla bra på det!

2011-02-26 @ 18:59:00
URL: http://jeparlecommejeveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0