Tillbaka från natten hemma hos O

Så! Nu är jag hemma igen efter biobesöket och natten hemma hos O. Filmen var helt okej, även om det kändes lite som att man fick se samma sak igen och igen... Ni vet, de klättrade i grottor, dök, någon dog, de hoppade, bråkade, de klättrade, dök, någon dog, de hoppade runt, de bråkade, de klättrade... Ni fattar. Det enda som var riktigt synd var placeringen på bion... Kolla här:

Jag, Tjejkompis, Bästa kompis, Hennes pojkvän, P, O.

Fatta den dåliga placeringen?! Jag ville ju sitta bredvid O, och P ville sitta bredvid min tjejkompis. Lyckat.

Nåväl, när bion var slut gick vi och käkade nattamat på Max tills det var dags att åka hem igen.

Haha, det var så jävla roligt alltså, för ni vet, det gick in en kille på Max som en av mina kompisar hade strulat med i somras, men hon var inte helt säker på att det var han. Så då gick jag fram och bara "Ursäkta, men vad heter du?". Han sa att hette Per (typ världens sämsta lögn haha, finns ju nästan ingen i vår ålder som heter Per). Då frågade jag "Jaha.. du heter inte Robin då?". Haha, då blev han och hans kompisar helt paffa, men försökte hålla kvar sitt poker face. Men sedan blev de helt bitchiga, speciellt hans vänner, och bara "brukar du röka på?", så då tackade jag för mig och gick tillbaka till mina kompisar ;)

Väl hemma hos O visade det sig att jag skulle få dela en dubbelsäng med P. Ville jag ju inte alls! I alla fall gick det okej, vi vaknade på morgonen och väckte O, sedan åkte jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0