Update om Z, igen

Skickade ju meddelandet till honom där jag sa att jag inte hade några känslor kvar etc (se förra inlägget). Nåväl. Nu fick jag ett svar av honom där han skrev att han kompis hade skickat olia meddelanden till olika folk, och att jag alltså hade fått ett av dem. Vet inte om jag tror på det där, det kändes som att det var han som skrev...

I alla fall har han nu tagit bort sin profil på facebook, eller möjligtvis blockerat mig och mina tre närmsta vänner som också känner honom. Moget, verkligen... Jaja, jag orkar inte bry mig längre. Han vet vad jag tycker nu, och så är det bara. Han har haft sina chans och that's it :)

Helt klar med franskan nu också! Härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0