Update om Z

Var ju i skolan idag och träffade Z. Har tyvärr inget intressant att rapportera - det har alltid varit jag som ignorerat honom, men idag var det tvärtom. Vi har ju ett stort grupparbete tillsammans, och idag satte han sig i ett annat rum för att jobba, något han inte gjort tidigare. Han undviker mig alltså, helt och hållet. Tror att han hade hoppats på att jag skulle ha kvar mina känslor, och nu är han ledsen för att så inte var fallet.

Just det! Han har inte tagit bort mig och mina vänner på facebook, för nu kan jag se hans profil och vi är fortfarande vänner... Skumt det här.

Imorgon blir det bio med O, P och några fler! Wiho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske var så att han bara inaktivera hans konto i någon dag eller två och sedan aktiverade de igen.

2011-02-17 @ 23:50:57
URL: http://lelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0