Jag är söt underifrån

Hej igen! Hemma nu efter en liten fest igårkväll. Väldigt mysigt även om det inte var så galet som jag vet att det kan vara.

Mitt självförtroende boostades rejält igår kan jag lova er! Fick sötaste komplimangen på länge tror jag.. Jag satt i en soffa, och en av killarna låg i sängen bredvid soffan så att han tittade på mig lite underifrån. Vi pratar lite och sedan utbrister han helt fascinerat: "Åh, vad du är söt underifrån!", varpå jag tackar (något förvirrad). Sedan fyller han på med att "du är söt framifrån också. Och bakifrån, och från sidan, och från andra sidan. Och ovanifrån. DU ÄR JÄTTESÖT!" Jag tackar igen, ännu mer förvirrad, tappar tråden och frågar "Vad pratar vi om egentligen?". Då svarar killen med sin mjukaste röst "Att du är så himla söt...". Åh, mitt hjärta ville bara smälta! Visst, han kanske var full och så, men som man säger: in vinos veritas!

Nu ska jag plugga lite, ska hålla tal på svenskan nu i veckan. Har bestämt mig för att argumentera mot dödsstraff, så vi får se hur det går, har nämligen en kille i min klass som är ganska creepy (kastar knivar, dödsstirrar osv), och han är för dödsstraff... Haha!

Hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: javiiie

Jag ska hålla tal på svenskan också. Jag har så himla mycket i skolan blääää skicka ditt tal tack haha. finns inget hopp för mig </3

2011-05-18 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0