Vem jag är

Jag är en tjej på 17 år, fyller 18 detta år, men har haft oturen att födas sent på året vilket går ut över bl.a. min lön på jobbet. Kul.

Hur som helst går jag andra året på gymnasiet, samhälle-samhälle. Pluggar kanske lite för mycket, men det skyller jag på min prestationsångest. Har dock pluggat mindre i tvåan, så jag är väl på rätt väg antar jag. Läser franska steg 4 på gymnasiet och tycker väldigt mycket om det, därav namnet på bloggen.

Är intresserad av det mesta, men kan inte påstå att bilar och fotboll är min grej. Så om ni hoppas på matchanalyser och detaljerade inlägg om motorer får ni tyvärr hitta en annan blogg.

Undrar ni något är ni hemskt välkomna att fråga, jag är faktiskt väldigt snäll.


Kommentarer
Postat av: goriz

hahah lol min blogg handlar enbart om fotboll just nu:D

2011-10-06 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0