Den där killen...

Börjar inlägget med ett förlåt om att jag inte uppdaterade igår som jag sa att jag skulle. Sov och träffade sen fina vänner, sorry.

I alla fall, skulle ju berätta om killen som stötte på mig på festen! Det var första gången jag träffade honom. Det började med att han tog min stol när vi rökte vattenpipa. Jag sa åt honom att flytta sig, men då sa han att jag skulle sitta ihans knä istället. Sagt och gjort. Hans händer började vandra lite, han höll mig över magen, strök mig över benet. När hans hand försökte leta sig in under mitt linne böjde jag mig bakåt och viskade bitchigt till honom "ge dig". Han gjorde som jag sa.

Lite senare pratade vi och en till tjej om att vara otrogen. Hon sa att även fast hon hade pojkvän hade det inte hindrat henne förut, varpå han säger att även fast han har flickvän så har det inte hindrat honom förut. han hade alltså flickvän. Hursomhelst, han fortsatte att vara lite på, jag satt i hans knä igen och han sa att mitt hår luktade gott.

Senare på kvällen vid typ halv två, började folk dra sig hemåt. Jag var den enda tjejen kvar. Vi satte oss framför TV:n och alla killarna ropar att vi ska kolla på nickelodeon (orkar inte googla för att kolla stavingen), för att man visar porr på den kanalen efter klockan 24. De lyckas inte få fram porrkanalen och de kommer dessutom på att JAG är där! Jag har bara suttit tyst medan killen smekt mig över magen.

I takt med att folk går och lägger sig blir det mer plats i soffan. Jag halvligger i hans knä och han smeker mig över magen, brösten, benen. Jag jävlas lite med honom, håller fast hans händer, drar upp dem när jag försöker få ner dem i mina trosor. Jag förstår att det låter konstigt, men jag gillade det verkligen. Han var snygg, trevlig och gjorde mig kåt. Hursomhelst var det ju de andra där, i samma rum och soffa, så jag sa till honom att han inte kunde hålla på så som han gjorde NU. 

Han gav sig inte utan smekte mig mellan benen utanpå jeansen, knäppte upp dem och försökte få ner handen i mina trosor. Då sa jag igen "ge dig" varpå han svarar "snälla?". Jag drar upp hans hand. Han försökte sedan resten av kvällen smeka mig när han kom åt, kyssa mig och krama mig. Han fick två korta kyssar. Sedan, när vi låg i soffan igen kom jag att tänka på vad han sagt innan. "Har inte du flickvän?" frågade jag. "Ehh.." svarade han.

Men vet ni vad det sjukaste är bloggisar? Om inte de andra varit där, och om han hade varit singel, hade jag gått längre med honom. Fan vad jag ville kyssa honom ordentligt, att han skulle hålla om mig. Han fick ner handen en liten bit innanför mina byxor, men inte så mycket som han ville, och inte så mycket som jag ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0