W - singel

Yes, ni läste rätt! W har dumpat sin flickvän för några dagar sedan, delvis p.g.a. mig, men även för att hon var dryg och typ läste hans sms och sådant.

Jag lovade honom att höra av mig när jag var bortrest, så på midsommar smsade jag honom. Vi smsade i flera dagar och tillslut frågade han vad jag kände för honom egentligen. Sa att eftersom han hade flickvän spelade det väl ingen roll? men jo, han ville veta ändå. Då sa jag att om sanningen skulle fram hade jag kanske velat vara mer än vänner, och han sa då att han kände samma sak.

C och W började smsa om mig några dagar senare,  och hon har ställt frågor om honom och vad han tycker om mig, medan han har frågat om mig. Han verkar vara intresserad PÅ RIKTIGT! Jag gillar honom verkligen, och om jag har tur faller jag inte igen. Det orkar jag inte, så jag hoppas verkligen att han är den han verkar vara. Annars blir jag så jävla ledsen, kommer inte orka med kärlek igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0