W - update

Har inte hört något från W ännu - det är typ fem dagar sedan vi hördes sist. Jag vet att jag borde höra av mig, men som sagt blir jag alltid såhär osäker när det börjar bli seriösare. Jag vill liksom inte lova något om mina känslor utan att vara 100 % säker, och då vill jag fundera, och när jag tänker för mycket blir det bara fucked up i min hjärna och jag börjar tvivla.

Tror faktiskt att jag ska smsa honom ikväll, bara känna hur der känns att snacka med honom igen. På måndag åker jag iväg, så då får jag tid för mig själv att fundera lite - men som Goriz sa i en kommentar: tänk inte så mycket. Jag ska åka iväg, chilla och när jag kommer hem träffar jag honom om det känns bra. Så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0