W

Hörde inte av W något alls igår, och det sjuka är att jag tyckte att det var skönt. Vet inte vad problemet är..? Jag vet att jag borde träffa honom och fika så som vi har bestämt, men det har blivit en sån stor grej nu tack vare dels att han gjort slut med sin tjej, men också att han och C skriver om mig typ varje dag. Vill egentligen bara be henne att slute, jag vill lära känna honom själv och inte genom henne, men det känns lite svår att säga det. Hatar att ha kärleksångest, och jag hatar att jag tar det här så seriöst. Det här behöver ju inte vara mitt "slutgiltiga" förhållande, det behöver inte vara så allvarligt! Fattar inte varför jag nojar så mycket, kanske bara är nervös.

Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: evelina

Kände alltid så som du känner nu, jag hade först känslor men när jag väl "fångat" honom och det blev seriöst, så tappade jag suger och känslorna, man blir ganska arg på sig själv så förstår dig.



But you know what? När man känner så, så är det oftast inte menat att bli. Jag och min pojkvän blev precis tillsammans och träffats en månad och det har känts rätt hela tiden, aldrig tvekat. Och det är ovanligt för mig. Men ge killen en chans ändå :) kan ju bli bra i slutändan! Lycka till!

2011-07-07 @ 14:02:42
URL: http://dinaandetag.blogg.se/
Postat av: goriz

Du som kände dig sugen på att bli av med oskulden och så...ligg tight på den här killen - W! Förstår inte vad du har för alternativ, varför du skulle backa undan nu när du har halva inne liksom! Han verkar vara pojkvänsmaterial. MEN, ha inte för mycket förhoppningar bara, för de kommer att såra dig sedan, i värsta fall. Ta allting bara som de kommer, sluta tänk så mycket. Vet, supersvårt men försök att släppa taget och chilla lite..kommer bli så mycket bättre då! Nu tar jag semester. Solar lite åt dig också. Puss och kram <3

2011-07-09 @ 03:13:19
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0