PALLA

Blir trött på mina vänner. Jag har ju dragit igång en fest nu på torsdag, en utefest med grillning och sånt ni vet? Nu vill typ massa folk (okej, tre st) att jag ska ändra till på fredag. Grejen är bara att jag...
1. Orkar inte bry mig om vad de tycker. Om det är jag som ordnar festen får de acceptera det datum jag väljer, eller?
2. P kan inte på fredag, och eftersom jag snackat lite med honom om att "åh, kan vi inte ha en fest snart, typ torsdag?" så känns det dumt att ändra datumet.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: goriz

Eh ändra inte....ni har ju sommarlov(inte jag..) så vad spelar det för roll :O eller är det dina allra bästa och viktigaste vänner? Hm..om inte, kör ditt eget race!! puss



btw, jag har läst de där om gossips på flera bloggar bland annat en stor skvallerblogg...

2011-06-15 @ 12:34:17
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0