Allt kommer gå åt helvete

Vad fan har jag gjort egentligen? Jag har nästan haft sex med en av mina bästa killkompisar, och det kommer inte leda till något bra. Innan har jag mest skrattat åt hur komiskt det här är, men nu inser jag på något sätt vilka konsekvenser det kan bli. Tänk er hur jobbigt det kommer bli om vi på något sätt bråkar eller någon av oss blir sårad. Vi umgås ju i precis samma vänskapskrets och brukar ha det hur roligt som helst tillsammans. Förstår ni hur jobbigt det kommer bli? Om det är fest måste våra vänner välja vem de ska bjuda av oss, de måste välja sida. FAN.

Varför gör jag såhär? För helt ärligt, jag känner att jag tycker om O som mer än vän, det gör jag. Jag tycker att det är mysigt att kyssa honom, att dela säng, att prata med honom, skratta. Jag vill hålla honom i handen när vi går på stan. Men samtidigt vet jag inte hur starkt jag känner för honom, jag känner honom inte så himla bra. Är det tillräckligt för att bli tillsammans? Om ja, tänk om förhållandet inte håller? Det kommer bli ett HELVETE. Om nej, så kan det bli ett helvete ändå eftersom vi måste reda ut våra känslor och sånt. FANFANFAN.

Jäklar vilken ångest jag har. Kan inte P smsa mig någon gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0