Fått svar nu

Har smsat med P som har pratat med O. Verkar inte som om han är intresserad.. O hade sagt något om att han inte hade kontaktat mig och sagt det med ett "speciellt smile", vad nu det ska betyda haha?

I alla fall verkar det inte bli något mellan mig och O, vilket på ett sätt är tråkigt, men på ett annat sätt skönt. Nu slipper jag fundera på vad jag känner och vad jag vill! Ganska smart. Jag vet helt enkelt att vi inte kan bli mer än vänner, att vi inte ska vara strulkompisar och dessutom slipper jag nog den jobbiga konfrontationen. Happyface!

Okej, lite sadface, men samtidigt är det här inte så farligt. Jag har varit med om så mycket värre... Puss och tack för alla fina råd jag fått av er, särskilt tack till Jennifer och Anonym som sa att strulkompisar var fel, annars är det mycket möjligt att jag sett det som en möjlighet.

Bisous, nu hoppar jag in i duschen!


http://weheartit.com/entry/7918093

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0