Hej igen fina ni!

Nu är jag tillbaka hemma efter en underbar resa! Det här har varit bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, så det är riktigt synd att jag inte kan berätta allt för er. Hur som helst har jag haft det fantastiskt, jag har lärt känna massa ntt folk, lärt mig jättemycket om både mig själv, andra och allmän fakta, och har fått bättre självförtroende. Det har varit så otroligt roligt, men nu känns det såklart tråkigt att det är slut. Kommer sakna allt, men förhoppningvis blir det en liknande resa i november!

Är helt slut, har inte ens packat upp min resväska. Nu ska jag slappa framför Family Guy och sen sova tidigt. Vi hörs imorgon!

Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0