Jag är tydligen en "bad girl"

Yes, you heard me. Pratade med min kompis storebror, ni vet han som stöter på mig? Så började han prata om att han hade hört att jag gillade "gangsta music". Jag vet inte ens vad det är liksom! Är det ett band, en genre, en soloartist? VADFAN?! Så då undrade jag ju såklart vem han hade hört det från, men det minns han tydligen inte... S-U-R-E.

Sen fick han för sig att jag var en bad girl, och påpekade också att han "gillar stygga flickor ;)". Jag bara skrattade åt honom.. Sen skulle han dra och duscha, och sen "fixa grejer på stan" (wannabe gangsta). Han tyckte att "du får ha det fett bad girl ;)", varpå jag svarade "hahahah whatever".

Alltid lika underhållande att snacka med honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0