CRUSH

Har en ny crush. På riktigt, kanske. Jag var ju i Stockholm med skolan (typ), och en av de som följde med är så jäkla trevlig. Vi kallar honom W. Han idrottar, eller har i alla fall idrottat mycket, går i trean. Han är verkligen hur rolig och snäll som helst. Vi smsade när vi var i Stockholm, när vi hade skiljts åt på stationen och nu smsade han mig nyss igen.

Vi var ju ett hlt gäng som klickade bättre än jag trodde, men det var speciellt han, jag och en till tjej (som dock inte är singel) som verkligen klickade. Jag och W satt bredvid varandra på tåget hem och lyssnade på musik på hans iPhone. Samma musiksmak också.

Får väl se hur det går, om bara några veckor är skolan slut, och då tar han studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0