Dilemma

Minns ni kompisen som jag bråkat med, varit kär i och halv försonats med, hon som jag kallar för L? Hon ska ha födelsedagsfest, och jag är bjuden. Jättetrevligt, men grejen är att jag inte är så bra kompis med de som ska dit. Visst - jag känner ju många, men de är inte mina vänner. Dessutom ska A dit, med sin nya flickvän. Jag vet, jag är mesig, men jag är inte säker på att jag vill gå. Har kommit över henne, men tror ändå att det kan kännas jobbigt att träffas och så för jag vill ju inte ha kontakt med henne.

Vad tycker ni, ska jag gå dit och försöka ha kul i alla fall, eller strunta i att komma? Kommer ju dricka i så fall, så jag lär ju inte ha dödstråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0