KISSIE

Okej, jag vet att jag är löjlig som ens bryr mig, men jag såg Kissie i Stockholm! Hon var och shoppade på TopShop. Ni vet hur man tänker att "jaja, men hon redigerar ju sina bilder asmycket"? Det är inte sant. Hon är så smal och oproportionelig i verkligheten också. Jag fick lust att gå fram och trycka en cheesburgare i munnen på henne, men tyglade mig. Som en av mina vänner sa: "Det är ju bara brösten och läpparna som väger något".

Det var samma känsla som om man är på safari eller så och någon bara "åh, såg du lejonet?", då måste man gå tillbaka och titta. Det var som att se ett exotiskt, ovanligt djur. Lite häftigt men också läskigt. Tänk om hon hade kvävt mig med sitt gigantiska hår?


Kommentarer
Postat av: goriz

Hmm, vad sägs om kl nio ikväll? Eller klockan tio? :) puss

2011-05-27 @ 19:16:33
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0