LOVE MY LIFE

Jaaaaa! Vi hade jätteroligt idag på lektionen, hela gänget. Facerapes till höger och vänster, hela tiden. Och när vi hade skiljts åt var det med en bra men liite vemodig känsla i magen. Kommer ju träffa dem igen, men inte på samma självklara sätt som innan.

Hursomhelst. När vi hade skiljts åt smsade jag W. Vi pratade lite allmänt först, men sen säger han: "Vill du veta något roligt?". Jag svarar självklart ja och ber honom att berätta. Han säger då att den lektionen som vi just haft var hans sista på hela terminen. Han kommer inte till skolan mer nu. Jag blir lite deppig och säger något i stil med "åh vad lyxigt! Men vadå, då ses vi inte mer eller?". Han svarar "Nej, det gör vi nog inte."

Jag får typ hjärtstopp. Han har varit ganska på ju, och sedan får jag värsta dissen?! Då kommer nästa sms: "I skolan alltså ;)". Frågade då "när hade du tänkt att vi skulle ses då? ;)" varpå han svarar att han inte riktigt vet, men att vi kan väl gå och fika när sommarlovet börjat?

LML - Love My Life, bloggisar! <3

Kommentarer
Postat av: goriz

OMG kvinnaaa sådär kan du inte skriva, fick typ hjärtstopp jag med ba whaaat??? haha åhh glad för din skull <3

2011-05-31 @ 23:03:21
URL: http://goriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0