FESTEN

18:00 - Sminkar mig hemma. Avskyr verkligen mascara, använder det aldrig utom på fest. Ögonfransarna blir så äckliga, känns helt tunga och typ klistriga? Uuuuuuh.
19:00 - Kommer hem till P och hans flickvän. Vi chillar, lyssnar på musik och pratar i en timme ungefär.
20:30 - Vi anländer till festen. Det känns ganska dött och vi känner inte så många, men det verkar ändå kunna bli en fin kväll.
21:30 - Jag har fått i mig min första grogg och minglar runt som vanligt. P och Flickvännen sitter mest för sig själva i en soffa. Jag lämnade dem där och tror inte att de rörde sig så mycket under kvällen. Vet inte när det åkte hem, men ganska tidigt tror jag. De sa inte ens hejdå till mig?!
22:00 - Min bästa festkompis kommer dit (killen som sa att han gillade mig, som sa att jag var rolig på fyllan osv). Nu börjar festen bli nice!
22:30 - VI ÄGER DANSGOLVET. Har en annan killkompis som jag också har roligt med på fest, och vi brukar alltid vara de som får folk att dansa, och det var så även på den här festen. Underbart!
22:50 - Jag röker. Inget jag är stolt över, men i fyllan så blev det så. Jag har inte rökt på flera månader, men just igår tog jag två cigaretter under kvällen. Ska inte röka ikväll på P:s fest iaf!
23:00 - Jag har träffat världens trevligaste kille. Han är född 1990, och så fruktansvärt härlig! Vi pratade hela kvällen och blev riktigt bra kompisar. Tyvärr flyttar han till Italien om en vecka. Hursomhelst kanske det är lika bra, för vet ni bloggisar? Han stötte på mig, och hade jag inte haft pojkvän hade jag stött tillbaka. Förstår förresten inte vad grejen är med att folk alltid ska stöta på mig på fester? Flirtar jag omedvetet eller? Helt sjukt.
23:30 - Jag har fåt så många nya vänner! Har hittat så sjukt mycket trevligt folk att jag knappt tror det, helt underbart!
23:35 - Min vodka är slut, men det stoppar inte mig! Dansgolvet, here I cooooooome!
00:00 - Ännu fler nya kompisar, har det så himla fint.
01:00 - Min bästa festkompis skulle få skjuts med mig hem till sig, och han är lite för full, så vi bestämmer oss för att åka hem. Tråkigt med en tidig kväll, men vad gör man inte för sina vänner?
01:30 - Blir hämtade.
02:00 - Ligger hemma i min egen säng. Sminket är kvar på, men det bryr jag mig inte om. Världen snurrar när jag somnar, men det känns okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0