Har varken tid eller ork att uppdatera, men här får ni ett snabbt inlägg om festen som var för en vecka sedan!

Var på fest i fredags (för en vecka sedan). Två av mina vänner fyllde 18 och hade hyrt en lokal, riktigt fint! Det blev en ganska tidig kväll för min del, det kändes nämligen som att jag höll på att bli sjuk... Jaja, några av kvällens höjdpunkter:

1. DANSADE!

2. Blev ännu bättre kompis med en kille som jag träffat 3 gånger totalt. Han är så himla trevlig, hade jag inte haft M hade han verkligen varit ett alternativ fastän han inte är särskilt snygg. Han är en sån människa som får en att känna sig fin oavsett hur man ser ut, rolig oavsett vad man säger och behövd även om han har 1000 andra vänner runt sig. Men M behöver inte oroa sig, jag vill inte göra slut och det är BARA vänskap mellan mig och den här killen :)

3. Fick en lustig komplimang: "Du är stötbar!". Blev liiite förvirrad, men efter några frågor visade det sig att det betydde att jag var snygg haha. Killen som sa det var riktigt trevlig och vet att jag har pojkvän, något jag fick påpeka. han sa då att "det spelar ingen roll", varpå jag förklarade att det spelade roll för mig. Lite roligt ändå!

4. Ska tydligen starta ett band nästa år med ovan nämnda killar: stötkillen ska spela triangel, min kompis ska spela bas och jag blir sångare. Vi kommer ta världen med storm, så se upp bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0