Orkar inte skriva ett jätteinlägg om festen igår, så ni får nöja er med några utvalda bitar:

1. Helt crazy. O stötte på mig. När jag började göra iordning min första grogg ropade han "Bra, drick! Jag vill strula ikväll!". Jag påpekade då att jag har pojkvän, men han brydde sig inte riktigt... Han försökte få mig att sitta i hans knä, dansa med sina händer runt min midja osv. Visst, han är O, det är typiskt honom men jag är ändå lite förvånad. Han har haft sina chanser med mig, så vad håller han på med haha?

2.
P:s flickvän blev aspackad och däckade klockan 23 typ.

3. Jag rökte inte cigaretter (duktigt Finis!), men rökte däremot vattenpipa. Jag vet, det är minst lika farligt, men jag har inga regler för mig själv om det, så därför är det okej.

4. Jag blev ganska packad, men är ändå inte bakis. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0