@ SKOLAN,

ska strax till M. Har inte hunnit raka mig idag, pinsamt?

Kommentarer
Postat av: lelove

Nesh det ska inte va pinsamt, kanske är så nu i början bara men med tiden kommer det förhoppningsvis inte vara pinsamt. Tack för din stöttande kommentar <3 Ingen utav mina vänner förstår det där riktigt, så känns skönt att någon iallafall förstår. Jag hoppas det blir bättre men har märkt att det faktiskt bara blir värre, min pretastionsångest ökar mer för varje årskurs. Och jag går andra året för att jag tog ett sabbatsår första året(Hände för mycket i mitt liv så först sjukskrevs jag sedan missade jag en massa så jag tog ledigt resten av de året) i och med detta så känner jag att jag måste ligga på topp hela tiden. Så det är många psykiska faktorer men men, ha en toppen dag! Kram<3

2011-11-12 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0