Jag behöver er hjälp nu

Bloggisar. Jag behöver er hjälp. Jag börjar få förhållandepanik. Jag har inte haft något riktigt, seriöst förhållande innan och jag är inte van vid att någon hör av sig så ofta som M gör för att höra hur det är med mig och kolla vad jag gör. Jag få panik. Jag känner mig instängd och vill mest bara strunta i att svara på hans sms. Jag skrev ju innan att jag inte vill göra slut, men nu undrar jag om det var sant som jag skrev.
Jag saknar att få göra vad jag vill, sitta i killars knä på fester, dansa utmandande, spana in killar på stan och undra hur det är att ha sex med mina killkompisar. Jag saknar att vara singel, samtidigt som jag inte riktigt vill göra slut med M. FAN. Snälla, snälla, snälla. Ge mig något råd om vad jag kan göra. Jag behöver prata med M om att jag känner mig "kvävd", att jag måste få tid för mig själv, men hur fan lägger man fram något sånt utan att låta som en bitch?

På riktigt, hjälp mig, jag har aldrig behövt er så mycket som nu.

Kommentarer
Postat av: lelove

Alltså ska jag vara ärlig så känns det inte riktigt som du är kär i M, kanske kommer det med tiden men när jag och Mr X blev ihop i början var jag som beroende utav honom, och han mig, vi var en massa, när vi inte sågs saknade vi varandra jätte mycket. Sen skrev du att du saknade och göra en massa saker. Du verkar inte vara kär i M och jag tycker inte du ska vänta på att du blir det heller, speciellt inte när du känner som du gör. "/ Vill inte att du ska ta min åsikt negativt, för det är den verkligen men så som du skriver bör du faktiskt göra slut vännen. "/ kram

2011-10-30 @ 14:03:40
Postat av: e

Jag håller med lelove, det verkar inte som att du är kär i honom och är du inte det ännu så lär du inte bli det heller.. va inte ihop med honom bara för att, för det är mycket värre än något annat! det sårar honom bara mer.



"Jag saknar att få göra vad jag vill, sitta i killars knä på fester, dansa utmandande, spana in killar på stan och undra hur det är att ha sex med mina killkompisar" - nej du är inte kär, och min personliga åsikt är att du ska göra slut. För om du saknar att ha sex med dina killkompisar (?) och göra vad du vill så är du inte redo för förhållande. Jag vill inte göra dig arg eller något men det är ganska omoget beteende, iallafall för ett förhållande.



Jag och min pojkvän har varit ihop i fyra månader och kan inte vara utan varandra, vi pratar alltid, saknar varandra när vi inte är tillsammans och vi är fruktansvärt kära och det har vi varit sedan första stund. När man tvivlar så som du gör så är det alltid bäst att ta slut på det.. Tyvärr, lycka till!

2011-10-30 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0