Åh, just det!

Glömde ju berätta för er att W hörde av sig dagen innan det bleev officiellt mellan mig och M (tack för att du påminde mig, Goriz!). Han undrade hur det kändes att börja skolan och sånt. Jag svarade ganska kort, utan smilysar men ändå inte otrevligt. Han frågade då om jag var arg/sur. Jag undrade varför han trodde det, och då sa han att det typ var längesen vi pratade och att vi aldrig fikade som vi hade sagt att vi skulle. Jag sa då att jag inte var sur på honom, vilket han tyckte var bra. Dagen efter blev jag M tillsammans på facebook...

Har inte hört av W sedan dess. Tycker lite synd om honom, men samtidigt finns det inte en chans att det blir något mellan honom och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0