Festen i lördags:

Var en så kallad "korvfest". Bara killar nästan! Det kom 6 st tjejer totalt (varav jag och Bästa Kompis var upptagna), och ca 18 killar tror jag.

Riktigt roligt ändå (åååååhåhå tänk om jag hade varit singel.. fatta vad jag hade fått strula!!!). Jag drack vodka, blev liiiite stött på, pussade M, lärde mig allas namn (jag svär, jag är sjukt grym på att lära mig namn på fyllan) och skrattade, vinglade och mådde så jäkla bra. M BK och några till skulle sovsa hos mig, och de ville hem redan vid kl 24 (?!?!?), så det blev en tidig kväll... Men vänta bara tills på lördag, då är det fest igen!

När vi var hos mig var M riiiiiktigt kåt, han ville få mig att komma typ 1000 gånger, trots att de andra var i rummet intill (och det är inte ens en riktig dörr emellan..). Jobbigt!


(P skulle egentligen ha kommit också, men han var för "deppig" eftersom hans flickvän är tillbaka i Polen nu. Förstår att han är ledsen, men han hade lovat att komma, hade sprit som M skulle få köpa och dessutom: när man är deppig måste man göra grejer, han behvöer ju sina vänner som mest nu. Ska nog ta ett snack med honom snart, för det här funkar inte. Han är så jäkla nere 24/7).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0