FESTEN

21:00 - Anländer till festen med M, Bästa kompis och hennes pojkvän, samt några andra vänner. Blandar mig raskt en grogg och hälsar på alla fina kompisar.
21:45 - Har pratat med alla, är lite packad och dansar som aldrig förr.
22:00 - Dricker, skrattar, dansar. Blir fotad och fotar.
22:20 - Har hittat en livboj som jag hänger runt mig som en accessoar. Fråga inte var den kom ifrån från början - jag tog den från en annan kille som hade den innan mig. Snygg var jag i alla fall!
22:45 - Är av med livbojen, det var så svårt att krama M.
23:00 - Vattenpipan åker fram, gött som fan!
23:30 - Dansaaaaar! Hävdar att alla borde kalla mig Kungen (se inlägg någonstans längre ner)
00:00 - Bästa Kompis och hennes pojkvän åker hem. P har redan åkt, utan att säga hejdå till mig.
00:10 - Jag inser att M också är borta, jag hittar honom ingenstans.
00:30 - Letar efter M, ingen har sett honom. Jag är aspackad och ledsen.
01:00 - Jag dansar ett tag istället, och börjar prata med en kille Strulmonstret i mig vaknar och jag inser att om jag hade varit singel hade jag börjat strula med honom NU. Så jävla jobbigt att inse sånt.
01:30 - Deppar i en trappa, hittar inte M och är ledsen. Hade behövt att han kom och snackade med mig så att jag hade kunnat tänka på något annat än killen jag hade velat strula med om jag var singel. Hade helt enkelt bara behövt snacka med någon som verkligen kände mig, antingen Bästa Kompis, M eller P, men alla var ju borta.
01:45 - Hittar M. Han hade gått och lagt sig i en bil två timmar. Mesigt!
02:00 - Jag är glad igen, så jag drar igång festen. Är ensam kvar med killarna. Nu jävlar ska det dansas!
02.45 - Har kommit överrens med folk om att "vi ska bli vänner på riktigt, inte bara facebookvänner!!". [email protected], någon?
03:00 - Nattmackor till festarna!
03:15 - Vi går och lägger oss och jag suger av M. Sväljer.


Det ska väl även nämnas att jag hade så jävla roligt. Jag vet, jag vet, jag tappade bort min pojkvän, men ändå! Jag älskar verkligen att festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0