Okej här får ni!

Vi åkte hem till honom. Det var bara vi hemma. Vi mös lite och sen kokade vi lite makaroner, var grymt hungriga haha! Åt och pratade.  Sedan borstade vi tänderna och la oss i sängen igen. Vi mös (= strulade, smekte varandra osv. hahaha låter så fult att skriva smekte men okej) i säkert två timmar. Jag frågade då rakt ut "M, hade du tänkt att vi skulle ha sex ikväll?" varpå han svarade att det berodde på hur jag kände osv, att han ville att allt skulle kännas rätt och så. Jag vet, kanske var lite konstigt av mig att fråga, men vad fan, jag ville ju veta vad han hade tänkt sig?

Hursomhelst. Vi mös ett tag till. Sedan kände jag att det var dags, så jag frågade om han hade kondomer. Han sa jag och då frågade jag om han ville ha sex. Han sa ja igen. Jag har ju inte satt på en kondom innan, så han fick "visa" mig. Jag var lite kissnödig när vi började så det var ganska svårt att slappna av, så han kom inte in helt. Jag frågade om det var okej att jag gick på toa lite snabbt bara och det sa han var helt okej. Så jag gick och kissade och sedan provade vi igen. Det gick bättre och vi körde både missionären och att jag fick rida honom i två olika varianter. Sedan frågade han om jag ville prova bakifrån men då sa jag nej, kände att det fick räcka haha! Vi fortsatte lite till och sedan kom han.
Jag kom inte medan vi hade sex, men jag hade kommit typ två gånger innan när han slickade mig. När vi var klara gick vi ut och delade på en cigg (ja, jag vet, jag ska sluta).

När vi stod därute och rökte kommenterade han att jag hade "låg tröskel" och jag förklarade att jag är ganska känslig. Han undrade också varför han inte fick ta direkt på klitoris (har sagt till honom ett par gånger att han inte får det, att han ska ta lite högre upp istället), och undrade om det var så för alla tjejer. Förklarade att jag som sagt antagligen var väldigt känslig och att det nog var olika från person till person.

Vi gick och la oss. Vaknade nästa morgon, åt frukost på café och fick sedan skjuts hem.

Kommentarer
Postat av: goriz

Sv: jaaa men jag kanske lägger upp bilden imorgon eller så då:D

och du..läs mitt senaste inlägg:(:(:( fuck my life asså..



OCH ÅHHH!!!:) lät ju som att de gick bra ändå, han verkade rätt erfaren? omg vi är likadana. jag dör fan när en kille ta rpå klitoris, inte för att d eär skönt utan för att de är så jävla...obehagligt. klarar inte av de, de gör inte ONT men asså det är så jävla oskönt, jag hatar det men är tyvärr inte lika modig som dig;/ står alltid ut när en kille gnuggar och gnuggar ochjag biter ihop och fejkar orgasm typ. åh vilken hemsk människa jag är men aa nu ska jag göra som dig och säga till! lite högre upp känns dock asbra...



glad för din skull att det gick bra och så iaf :) puss och kram <3

2011-09-05 @ 20:15:16
URL: http://goriz.blogg.se/
Postat av: goriz

Hans kompis sa att han förmodligen inte torkat sig när han pissat(fyfaaannnn) eller att hans försats/kuk var allmänt smutsig, dvs att de va bakterier där som gav mig utslagen bara....aaasså hörru en msn date snart, ge mig en tid så loggar jag in då:)puss

2011-09-05 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0