Jag lever

Hej finisar. Jag har haft otroligt fullt upp med jobb i Stockholm och sånt, så bloggen har minst sagt blivit lidande. Hur som helst lever jag. Sedan vi hördes sist har jag dansat på borden i Visby, kysst pojkar, blivit kallad lesbisk för att jag inte ville kyssas, lyssnat på musik, umgåtts med vänner och familj, gråtit, flirtat, skrattat, varit full och dansat tills hela världen snurrade, skickat ärliga fyllesms och inte ångrat det en sekund. Jag har haft killar på kroken men ångrat mig i sista stund som alltid. Jag har velat sönder när det gäller kärlek och undrat om jag är trasig inuti. Jag har bestämt mig för att stanna i Stockholm i vår för att plugga vilket känns underbart. Jag har haft det så himla bra och ska försöka uppdatera er kring de viktigaste händelserna snart, så var lugna. Allt är bra med mig och livet flyter på som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0