M hörde av sig

För er som undrar så har jag och M inte haft kontakt sedan jag gjorde slut, men idag hörde han av sig via sms. Han undrade hur det var, vad jag gjorde och sånt, och varför han fick en "barnbok" i julklapp. Det var ingen barnbok som han fick utan en av mina absoluta favoritböcker som handlar om en autistisk pojke, och därför år språket skrivet på ett visst sätt. Jag sa att det inte var en barnbok, och då svarade han att han tyckte att det märktes ganska direkt.. Jaja, det är upp till honom hur han vill läsa boken. Jag vill egentligen inte ha någon kontakt med honom. Jag vill kunna vara på samma fest utan att det känns asjobbigt, men inte mer än så. Vet inte om han har förstått det...?

Nu ska jag prata i telefon med en kompis, vi hörs finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0