Har glömt att berätta för er om en fest i somras:

På festen gjorde jag följande:
- Drack hur mycket vin som helst
- Rökte lite
- Dansade framåt småtimmarna
- Pratade kärlek med mina vänner
- Bestämde mig för att dansa med skor var väldigt överskattat och sparkade således av mig skorna. Att dansa barfota på betonggolv är inte så illa som man tror!
- Fick en blomma av en väldigt full kille
- Räddade fulla människor från att skada sig på en studsmatta
- Hade sex med O på en toalett (Läs mer längre ner! Minns ni O förresten? Vi har en ganska lång historia - vi har nästan haft sex, strulat på massa fester osv)
- Såg soluppgången i ett sidennattlinne insvept i ett överkast 
 
 
Dessutom föll jag. En killkompis (härmed kallad E) till mig som jag träffat några gånger innan på fester dansade mycket med mig. Jag har tidigare tyckt att det finns kemi mellan oss, men han har haft flickvän sen långt tillbaka. På festen var han singel igen - han hade varit otrogen och blivit dumpad. Jag vet att det inte låter så romantiskt haha!
 
Hur som helst dansade vi längst av alla (det är så det brukar vara på festerna vi är på tillsammans, vi älskar att dansa båda två). Tillslut var det BARA han och jag kvar på dansgolvet. Vi spelade låtar från Dirty Dancing och dansade närmare och närmare varandra. Vi höll ut våra handflator och dansade som "spegelbilder" typ. Vi dansade otroligt nära, så att vi nästan nuddade varandras ansikten, och dansade sen bort från varandra flera gånger. Tillslut när vi var så nära igen kysstes vi. Vi dansade vidare, kysstes, dansade, kysstes osv ända tills en kompis sa att alla skulle gå och sova.
 
Vi gick och lade oss, men jag hade sen innan bestämt att jag skulle sova i samma säng som O (hade strulat med honom tidigare under kvällen och "antytt" att det skulle bli mer). Jag la mig hos O. E och de andra som sov över la sig i sina sängar. O började hålla på och smeka, kyssa, dra av kläder osv. Om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag egentligen var så sugen på att ha sex eller om det mest blev så, men hur som helst gick vi till nedanvåningens toalett och hade sex där. Det var inte alls bra, men det kan ju ha berott på att vi var fulla båda två. Han kom efter typ tre minuter och frågade mig mitt i, när jag precis började komma igång "kommer du snart eller?". Kan ju säga att jag INTE kom, men att jag fejkade för att det var så tråkigt typ.. Jag är färdig med O nu, innan har det funnits en spänning mellan oss, men nu är jag klar. Låter som värsta playern, men det är inte precis så att jag inte har försökt eller inte har velat ha något mer - det är han som inte har velat.
 
När jag O var klara gick vi upp igen, men insåg att solen strax skulle gå upp! E hade bett alla att väcka honom lagom till soluppgången, så det gjorde vi. Det var bara E, jag och O som gick ut för att kolla på soluppgången. E stod bakom mig och vi var insvepta i samma överkast - han höll om mig bakifrån. O kom ut någon minut senare, och då blev jag nog lite spänd, för E frågade "är det dåligt att stå såhär när O är här?" jag svarade nej och att jag inte riktigt brydde mig. Han kramade om mig. O kände på sig att det var lite awkward och gick in ganska snabbt igen. Jag och E stod kvar i säkert en halvtimme och höll om varandea, kysstes och tittade på solen. Så otroligt vackert och mysigt.
 
Berättar mer om mig och E i ett annat inlägg, nu måste jag sova! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Goriz

Åhh precis så underbart som en sommarkväll ska vara! Hur är livet i sthlm - blivit några utgångar, hittat vänner osv? Skulle kunna döda för att bo i sthlm ett par månader, lyckligt lottad är du!!:) Kram

2012-10-15 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0