Depp och pepp

Dagens depp: Min kompis i skolan har tydligen bestämt sig för att börja en annan skola, nu i veckan. Fick veta det här av en annan klasskompis som hade sett det på facebook. När jag konfronterade min kompis om varför hon inte sagt något till mig svarade hon att hon "inte ville säga något förrän allt var säkert". Trots det skrev hon ut det på facebook, innan hon sa något till mig. Hon är en av mina bästa kompisar och den jag umgås allra mest med i skolan även om hon skolkar en del, men det här var verkligen dålig stil.

Dagens pepp: Har fått en fin bränna från gårdagens solande, matteprovet nästa vecka är framflyttat två dagar och jag mår så jäkla bra i allmänhet! Vädret, träning, sol, kompisar, fester, jobb. Allt bara funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0