Ojojoj

Lite kvällsunderhållning. Citerar här kommentarer från rasistiska videos på youtube:

"enas om SD 2010. statistiken säger att sverige är en minoritet om högst 40 år"

För det första gillar jag verkligen hur sverigedemokrater hittar på fakta, eller i alla fall alltid misslyckas med att referera till sina källor. För det andra gillar jag att personen i fråga uppenbarligen skolkat från majoriteten av svenskalektionerna. För det tredje blir jag verkligen fundersam. Vad exakt kommer Sverige vara en minoritet av? Jordklotet? Det har det alltid varit, eller har jag missat något?

"Invandrare som sköter sig i Sverige har jag ingenting emot, men dem som kommer hit och lever på andra: DRA ÅT HELVETE!
Kommer säkert hit för att de inte finns SOC-bidrag där dem kommer ifrån. Patetiskt, precis som parasiter.."

Ja, det tror jag också. De kommer inte alls hit eftersom det är krig i deras hemländer. De kommer verkligen inte hit eftersom de riskerar att dö annars utan för att leva på socialbidrag och diskrimineras dagligen.

"Ser det överallt i vårt samhälle "rasister hit rasister dit" bara för man vill minska invandringen så man kanske får ett jobb när man blir vuxen, så man får fira jul, gå i kyrkan osv. Om några år har vi säkert inte ens svensk minioritet -.- Och OHJA det sitter säkert någon ful sd som är rasist"

Ja, jag är också livrädd för att de ska elda upp våra julgranar och slita sönder våra biblar. Förvörigt finns det faktiskt invandrare som är kristna och därför säkerligen vill gå i kyrkan och fira julafton, men jag antar att de invandrare som avses med denna kommentar är "blattar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0