PIERCINGPANIK

OKEJ, nu behöver jag er hjälp. Minns ni att jag skulle pierca mig mellan benen? En christinapiercing. Tanken var ju att jag skulle ta den när jag fyllt 18, i november, eftersom det är åldersgräns. Nu har min kompis fixat tid på en piercingstudio till henne och mig i slutet av APRIL. Alltså snart! Och där behöver man bara ha föräldrarnas tillåtelse, alltså kan en kompis ringa och låtsas vara förälder och såga att det är okej. Tänker alltså inte berätta för mina föräldrar, då skulle de typ döda mig...

Pro's:
Så jävla snyggt!
Skönt att få det gjort, längtar.
Smidigt att få det gjort lagom till sommaren så att piercingen kan lufta sig och inte vara instängd i jeans.
Vore ascoolt att göra det, är grymt sugen på det.

Con's:
Dumt att göra det innan jag är 18 eftersom jag inte får för mina päron. Har aldrig varit bra på att gå emot dem.
Dumt att göra det nu när jag rör på mig som mest och idrotten dessutom är obligatorisk i skolan - jag joggar ute etc eftersom det kan vara negativt för läkningen.
Kanske är dumt att göra det innan jag förlorat oskulden - tänk om det är någon skillnad? Piercaren trodde inte att det var det, men ändå.

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0