I still got it!

Var på en sorts informationsmöte idag med skolan, olika utbildningar och skolor var där och informerade om alternativ efter gymnasiet. Informatörerna står i bås, visar små filmer, har tävlingar, delar ut kataloger, pennor och godis. I ett av stånden stod en kille som var lite äldre än mig. Han var väl inte det snyggaste, och utbildningen intresserade mig inte särskilt mycket, men jag gick ändå fram för att få en katalog. Ni skulle sett som han tittade på mig! Han blev helt darrig, nervös, torr i munnen (han svalde oavbrutet, smackade med munnen) och stirrig. Så gulligt haha!

Det verkar vara något hos mig just nu som gör att killar dras till mig... Vetefan vad det är, för ni vet, vissa perioder är ingen intresserad, andra svärmar de runt mig! Helt galet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul då..

:)

2011-03-03 @ 20:12:35
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0