Player

Åh, just det. Nämnde jag att min bästa vän kallade mig player i lördags? Yes, ni läste rätt. Jag, Finis, är en player. WHAT?! Alltså, nu förstår jag att ni kanske inte tror på mig med tanke på att det enda jag uppdaterar om verkar vara fester och killar (och tjejer). Men jag är ingen player! Den här tjejen, min bästa vän, har känt mig sedan ungefär 8 år tillbaka. Vi har varit bästa vänner hur länge som helst. Och hon, som känner mig bättre än alla andra, kallar mig för player? Vart är världen på väg haha?

Ni förstår, jag kanske har gett er intryck av att vara en partypingla, men faktum är att om ni skulle be någon i min närhet att beskriva mig med ett ord skulle de flesta alldeles säkert svara "lugn", "pluggis", "tyst", "snäll", "blyg", "MVG-barn" eller något i den stilen. Väldigt få skulle beskriva mig som player eller festprisse, för det är jag inte.

Hennes motivation till varför jag var en player var något i stil med att "du har haft typ 10 killar runt dig de senaste två månaderna". Jamen vadå? Kan jag hjälpa det? Jag har inte playat dem på något sätt, inte gett några signaler. Det är fan inte mitt fel att de gillar mig. När jag påpekade det för henne sa hon bara att "men Finis, så kan du ju inte resonera". Så, jag är tydligen en player, en korkad sådan också. Bara så att ni vet.
http://weheartit.com/entry/7866019
http://weheartit.com/entry/7866019

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0