Michelle

Du anar inte hur glad jag blev av ditt mail! Helt sjukt. Vill bara att du ska veta att jag verkligen tar åt mig av allt du skrev. Du verkar också vara en riktigt fin tjej -  bara att du skickar ett sådant mail bevisar det! Synd bara att jag inte kan lära känna er alla, bloggisar.
Det är det här som är nackdelen med att vara anonym - oavsett hur fina ni är och hur mycket jag skulle vilja berätta för er vem jag är skulle det inte gå. Jag är lite för feg helt enkelt. Tänk om det visar sig att vi på något sätt känner samma människor (ja, jag vet, inte så troligt, men ändå!). Ni vet mer om mig än mina allra bästa vänner gör, och det känns läskigt men samtidigt så jävla bra. Det låter löjligt, jag vet, men att skriva den här bloggen hjälper mig så otroligt mycket. Helt sanslöst, men utan min blogg hade livet nog varit lite svårare att leva om jag ska vara ärlig.

Puss på er fina fina fina bloggisar, uppdaterar er så snart jag kan om hur det gått hos M imorgon! <3


PS. Vem vet, en vacker dag kanske jag berättar för er vem jag är! Det vore helt sjukt.. Men kanske.

Kommentarer
Postat av: S

Mjo det är lättast så egentligen. Men han var min första kärlek och blev även min bästa vän men men får se hur allt blir. :) Jag ska försöka hålla bloggen vid liv. hah :) läser din blogg dagligen men komenterar allt för sällan.. men det verkar gå bra med M, all lycka till er :)

2011-09-07 @ 23:39:03
URL: http://lelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0